Saturday 17 September 2016

رستوران NV-80 Grill & Bar کیپ تاون

شهر کیپ تاون – آفریقای جنوبی

 NV-80 Grill & Bar Restaurant







نام این رستوران به اسامی موسسان آن یعنی برادران «نالدو و ویکتور گوُنسالوِز» و سال تاسیس آن برمی گردد . این رستوران ، که بازگشتی به گذشته و تجلیل از آن است، در آن پذیرایی از مشتریان به صورت کاملا صمیمانه انجام می پذیرد، یک بالکن در هوای آزاد برای مشروب سر شب افراد و یک بار مرکزی شیک دارد- که  این مکان مجموعه ی شگفت انگیزی از شراب های محلی و نیز  شراب استاندارد و کوکتل های ابتکاری است.
دکوراسیون NV-80  به صورت کاملا هنرمندانه توسط طراح داخلی به نام «آندریا گراف» طراحی شده است، بهترین محیط ، اتاق ناهارخوری است که برای گردهمایی ها در نظر گرفته شده است، که در آن رنگ های لیمویی روشن و آبی سیر در میان درختان نخل بلند قرار گرفته اند. صندلی های ناهارخوری با پایه های فلزی  و صداهای مس وار از نورگیرهای پرده های باریک و محکم طراحی قرن بیست و یکمِ «گراف» است که حالت سال 1970 کشور آفریقای جنوبی را پیدا کرده است (به خود گرفته است).
گراف در بازار « Clignancourt Flea Market» در پاریس یک جفت کشتی مهره ای را دید و عاشق آن ها شد، و به یک هنرمند بومی زیمباوه به نام «مایکل چندلر» سفارش  داد تا آن را از نو بسازد و بالای بار آویزان کند. می توانید نهایت لذت را همراه با تور آفریقای جنوبی در این مکان تجربه کنید. ویکتور می گوید: Cape Town رستوران های آرام دوست دارد و از اینرو اتحاد یکپارچه ی پیچیدگی و سادگی است که به سرعت NV-80 را در رأس چشم انداز آشپزی در حال تحولِ « Sea Point» قرار می دهد. و این سادگی از طریق هر چیزی که این دو برادر ایجاد می کنند از جمله خوراک ساده ی آن ها با نظارت سرآشپز و همکاری «پاول دیمیتروف» انجام می گیرد- که بر طعم های طبیعی تاکید می کنند. منوی NV-80 آمیخته ای از غذاهای مورد علاقه ی برادران گونسالوز است که در منوهای قبلی آن ها در 36 سال گذشته دیده می شوند.
غذاهای جانبی جالب شامل سیب زمینی dauphinoise و لینگوینی (نوعی ماکارونی) قارچ وحشی، از خوراک های تازه این رستوران هستند. غذاهای خاص و بسیار مشتری پسند این رستوران شامل استیک چالمر  (chalmar)جوان، شاه میگو (میگوهای درشت  و عالی) و جوجه مرغ معروف آن ها به نام پِری پِری است، که مشتریان وفادار آن ها از برادران خیالپردازِ NV-80 در جنوب سامِرسِت به یاد خواهند آورد. غذاها بین R55-R75، گوشت کبابی بین R120-150 و غذاهای دریایی بین R90-R320 می باشد. تاثیرگذارترین چیز در ترکیب قیمت و طعم، موسیر شراب قرمز و صدف هایی با تزئین   chorizo (سوسیس گوشت خوک) در این رستوران است که قیمت هر سوسیس خوک R12 است






ادامه مطلب در:
https://goo.gl/qgRy8L

No comments:

Post a Comment