Sunday 21 August 2016

هتل کاوالیری شهر رم ایتالیا ( Rome Cavalieri )

هتل کاوالیری شهر رم ایتالیا


هتل کاوالیری رم در بهترین نقطه و با بهترین چشم انداز ساخته شده است تا مسافرین نمایی بسیار زیبا را در این هتل تجربه کنند. هر چند که از محل هتل کاوالیری تا بناهای تاریخی و دیدنی شهر رم فقط چند دقیقه فاصله وجود دارد ولی باز هم این هتل به فکر مهمانان خود بوده و نقاط دید بسیار زیبایی برای آنها در نظر گرفته است . این هتل آرامش بسیار خوبی دارد و طبق نظر مسافرین ، صدای ناهنجار و پارازیت های صوتی به هیچ وجه داخل اتاق ها و سالن شنیده نمیشود.
تمام اتاق های این هتل دارای اعتبار Roman luxury میباشند و هر یک با مکان پذیرایی و خواب مجزا هستند. اتاق های این مجموعه از ویژگی های لوکس از قبیل حمام سنگ مرمر ، حمام سنگ آهک رومی و همچنین یک بالکن جهت سرو صبحانه و یا سرو آب میوه و نوشیدنی ها در شب در نظر گرفته شده است .
این هتل در قلب شهر رم ایتالیا و در پارک مدیترانه قرار گرفته است و پناه گاهی زیبا همراه با امنیت بسیار خوب است که با اقامت در این هتل آرامش خاطر خود و خانواده شما تضمین خواهد شد. هتل کاوالیری اولین هتل منحصر به فرد مجموعه Waldorf Astoria در اروپا میباشد و به نقل از سازندگان این هتل باید گفت که : هتل کاوالیری بیش از یک هتل 5 ستاره میباشد و شبیه به یک آرامگاه روحی برای مسافرین و خستگان راه است.
معماری این هتل بسیار حرفه ای بوده و طراحی این هتل بیشتر شبیه به یک موزه بسیار زیبا است تا یک هتل معمولی . امکانات و ویژگی های مدرن این هتل مسافران را برای ماندن در هتل و استفاده از امکانات آن ترغیب میکند. این هتل لوکس با احترام و ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان خود شهرت بسیار زیادی در ایتالیا پیدا کرده است. بر این اساس هتل کاوالیری موفق به اخذ جوایز متعددی از سال های 2013 تا به امروز شده است که به برخی از آنها اشاره میکنیم.

See more at:


. مجری تخصصی برگزار کننده تور های اروپا و تور ایتالیا در ایران.

در ضمن این مرکز مفتخر است که تور تایوان را با بهترین شرایط ممکن و عالی برکزار می کند.

No comments:

Post a Comment