Saturday 15 October 2016

مجری مستقیم تور ایتالیا در ایران

تنها برگزار کننده تور ایتالیا به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت ممتاز در ایران




دو شب ونیز + گشت نیمروز




– گشت ونیز شامل سفر با قایق، بازدید از اسکله سن مارکو، کاخ دوجه و پل حرست میدان سن مارکو: میدانی قدیمی در مرکز ونیز با پیاده رو های پهن و بنا های تاریخی و دیدنی است.
این میدان در طول تاریخ محل استقرار ساختامن های مهم اداری ونیز بوده و اکنون نیز محلی برای جمع شدن گردشگران و عکاسان بسیاری است.
– کاخ دوجه: معامری جالب و زیبای این کاخ ، عکاسان و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.








سه شب فلورانس – پیزا (1 گشت نیمروز +عکاسی از برج پیزا + 1 وعده نهار)

– گشت در شهر زیبای فلورانس شامل بازدید عبوری از پل قدیمی و میدان جمهوری (Sygnoria Square)
– بازدید از کلیسای سانتاماریا دلفیوره .
کلیساي دومو دي سانتا ماریا دلفیوره Doumodisantamaria delflore: سمبل قدرت و ثروت شهر فلورانسی در قرن سیزدهمرو چهاردهمر می باشد کلنگ این بنا در سال ۱۳۹۹ توسط آرنولفو همه به زمین زده شد. نمای بیرونی این کلیسا بسیار زیبا طراحی شده است گنبد بسیار بلند آن دارای دو پوشش داخلی و بیرونی است این گنبد بسیار زیبا حاصل چهارده سال کار مداوم و طاقت فرسای خالق آن برونلسکی Brunelleschi می باشد یکی از خصوصیات منحصر بفرد این برج طراحی بیرونی آن بصورت اشکال هندسی افقی است که چشم هر بینندهای را خیره مي سازد. در گوشهای از کلیسا محلی بنامر باتیسترو Battistero وجود دارد که محل غسل تعمید می باشد این محل بصورت بسیار جالبی با سنگهای مرمر سفید و سیز تزئین شده است دو درب برنزی بسیار زیبای موجود در این قسمت شهرت جهانی دارد.
– پل قدیمی: اصلی ترین پل شهر، پل قدیمی (Ponte Vecchio) است که اطراف آن مغازه های طلا و جواهرات فروشی وجود دارد. اطراف مجسمه هنرمند دیگر فلورانسی بتونوتو چلینی (Benvenuto Cellini) در مرکز پل مملو از کلیدهایی است که مردم برای گرفتن حاجت بسته اند.
– بازدید از محوطه برج پیزا: این بنا با وجودی که تنها برج کج جهان نیست، ولی مشهورترین در کل جهان میباشد. آغاز ساخت این برج در ۹ آگوست ۱۱۷۳ به انجام رسید. چند سال پس از شروع ساخت آن، هنگامی که تنها سه طبقه پایینی آن به پایان رسیده بود، این برج خمیدگی خودش به سمت جنوب شرقی را نشان داده بود. پس از آن ساخت این برج به مدت ۱۰ سال متوقف شد. چهار طبقه بعدی آن سپس با همان تمایل به خمیدگی به پایان رسید. پس از چندین وقفه در ساخت این برج قسمت ناقوسهای آن نیز در سال ۱۳۷۲ به پایان رسیدند. این برج به این ترتیب ۵۵ متر بلندی و هفت ناقوس داشت، که به علت خطر ریزش آن، ناقوسهای آن به صدا در نمیآمدند. در آن ۳ پله نصب شده است. ضخامت پی های برج در حدود ۵ متر است که روی ماسه، کار گذاشته شده اند. عدهای معتقد هستند همین امر سبب کج شدن برج شدهاست. کل انحراف برج ۲/۴ متر است که ۳۰ سانتیمتر این کجی، مربوط به سال اخیر است. این برج به این ترتیب، به نشان اصلی شهر پیزا تبدیل شد و در سال ۱۹۸۷ نیز توسط یونسکو به میراث جهانی پیوست.



چهار شب رم (2 گشت نیمروز)

– گشت شهر زیبای رم و بازدید از کلوسیوم : کلوسیوم بزرگترین آمفي تئاتر دوران امپراطوری رم با گنجایش 50000 تماشاچي در سال 72 میلادی ساخته شد. در این تئاترزماني گلادیاتورها را باهم و زماني آنها را با حیوانات وحشي بجان هم میانداختند تا یکی از آنها کشته شود، خرابه هاي قصر امپراطوری رم که ستونها و طاقهاي عظیم آن نشان از شکوه و اقتدار رمر باستان دارد.
– بازدید ازچشمه تروی (Trevi) آبنمایی است در منطقه تروی در رم که ارتفاع این فواره ۲۹ متر و عرض آن ۲۰ متر است. تروی بزرگترین چشمه دوران باروک در رم و یکی از معروف ترین آبنماهای جهان است. آب این چشمه را در سال 19 قبل از میلاد به دستور امپراطور رمر از کوهستانهاي اطراف این شهر جهت استفاده از حمام آب گرم معدني به کاخ امپراتوري جاري کردند. بر اساس سنتهای قدیمی مسافري که سکه ای در این چشمه بیاندازد دوباره به رم برمي گردد. آب این چشمه از کوهستانهای اطراف این – .شهر جهت استفاده از حمام آب گرم معدني به کاخ امپراطوری جاری می شده است – میدان ناونا (Navona Square)و بازدید از معبد پانتئون: یکی از پرآوازه ترین و پرنفوذترین بناها در تاریخ معماری، معبد پانتئون است. این معبد در حدود سال ۱۲۵ میلادی ساخته شد. معبد پانتئون رم به عنوان یکی از بزرگترین گنبدهای جهان و جزو شگفتیهای دنیای معماری است.
– گشت و بازدید از موزه واتیکان : واتیکان کشوری است مستقل که در منطقهای درون شهر رمر و در کشور ایتالیا جای دارد. واتیکان مقر پاپ رهبر کاتولیکهای جهان و کوچکترین کشور جهان است. در این بازدید از کلیسای زیباي سن پیتر(Saint Peter Basilica) بزرگترین کلیسای جهان دیدن خواهید کرد. این کلیسا با ارتفاع 5/141 متر و طول 5/211 متر در سال 1506 بر روی تپه واتیکان محل قتل سن پیتر با تقوي ترین حواریون مسیح ساخته شد. بازدید از نمازخانه Sistine Chapel از دیگر برنامه های جالب این گشت است.
بازدید از چشمه تروی، معبد پانتئون و میدان ناونا به دلیل تعمیرات و نوسازی محدود می باشد.



برای شرکت در تور ایتالیا و یا سفر به ایتالیا به لینک زیر مراجعه نمایید:







آژانس مسافرتی آتریسا گشت

No comments:

Post a Comment